English

کیمیاران: تولید کننده افزودنی های پلیمری (استابیلایزرهای پی وی سی و روان کننده ها)

عضویت ورود به سایت

ورود به سایت

  • پست الکترونیک
  • رمزعبور
در کیمیاران ثبت نام نکرده اید؟ عضویت در سایت

کارگروه در و پنجره یو پی وی سی کمیسیون آموزش انجمن ملی به کیمیاران سپرده شد

دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ کارگروه در و پنجره یو پی وی سی کمیسیون آموزش انجمن ملی به کیمیاران سپرده شد

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، سیزدهمین جلسه کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران صبح روز 12 بهمن ماه سال جاری در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.

در طرح تحول در آموزش صنعت پلاستیک که توسط کمیسیون آموزش انجمن ملی پلاستیک تهیه شده، هدف، نظم بخشی به آموزش و نیازسنجی های آن است و بر اساس این طرح، صنعت پلاستیک به شاخه های مختلف تقسیم شده است که برای هر گروه، یک کارگروه جهت نیاز سنجی آموزشی آن تشکیل می شود.

سه کارگروه؛ فیلم، در و پنجره یو پی وی سی و تزریق به عنوان کارگروه های پایلوت برای انجام این طرح در نظر گرفته شده و قرار است تا برای هر کارگروه یک کمیته با ترکیب؛ یک عضو از تشکل تخصصی، یک نماینده از کمیسیون آموزش انجمن ملی، دو متخصص در هر موضوع و یک تا سه عضو از هر شاخه کاری، تشکیل شود.

همچنین بر اساس تعریف انجام شده وظایف هر کارگروه عبارت است از نیازسنجی از مراکز مختلف، ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته و بررسی چشم اندازها و استراتژی های هر شاخه کاری.

برای سه کارگروه نمایندگانی شامل؛ خانم غیاثی از شرکت کیمیاران برای کارگروه در و پنجره یو پی وی سی، شعیب حسنی از شرکت پلاستیک کار، کارگروه فیلم و خانم صادق زاده از اندیشه برتر میران برای کارگروه تزریق انتخاب شدند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر